1 Ocak 2021 tarihinden sonra Küresel Tedarik Zinciri (KTZ)
Yekinlik Projelerine başvuru belgelerini Destek Yönetim Sistemi
(DYS) üzerinden, çevrimiçi olarak alıyoruz.
Bunun için DYS üzerinden Bakanlığımıza sunman
gerekenler, şu belgeler:
1. Kapasite Raporu
2. Sanayi Sicil Belgesi
3. İmza Sirküleri
4. Ticaret Sicil Gazetesi/Hazirun Cetveli
5. Tedarikçisi olunacak şirketle olan iş ilişkinizi gösteren aşağıdaki belgelerden herhangi biri;
Küresel firmadan tedarikçi olunacak ürünün detayı ile söz konusu ürünün sipariş miktarı ve tutarını ifade eden açıklayıcı bir yazı ( niyet mektubu, sözleşme vb.).
Eğer küresel firma şirketinizi denetlemişse denetim sonuç raporu ve denetim sonuç raporu sonrası muhtemel iş ilişkisi olacağını kanıtlayan belge, sözleşme
6.Proje kapsamında talep edilen giderlere ilişkin proforma faturalar
7.Proje kapsamında talep edilen giderlere ilişkin açıklayıcı bilgi (neden gerekli, ne için kullanılacak vs.)
Yazılım Alımına İlişkin Destek Ödemelerini Alman için DYS
Üzerinden Sunacağın Gereken Belgeler
1 Ocak 2021 tarihinden sonra Küresel Tedarik Zinciri (KTZ)
Yekinlik Projeleri kapsamında yazılım alımına ilişkin destek
ödeme belgelerini, Destek Yönetim Sistemi (DYS) üzerinden, çevrimiçi olarak alıyoruz.
Bunun için DYS üzerinden sunman gerekenler, şu belgeler:
1. Satın alınan Yazılım’a İlişkin Detaylı Bilgi
2. Sözleşme/Hizmet Fiyat Listesi
3. Fatura
4. Ödeme Belgesi
5. İngilizce Haricindeki Yabancı Dillerde Düzenlenen Harcama
/Ödeme Belgelerinin ve Sözleşmelerin Türkçe Tercümeleri
6. Ortak Belgeler
a) İmza Sirküleri,
b) Ticaret Sicil Gazetesi/Hazirun Cetveli,
c) Kapasite Raporu/Faaliyet Belgesi,
ç) Sanayi Sicil Belgesi
7. Yazılıma İlişkin Fotoğraflar
![]() |
0850 808 04 04 |
![]() |
kobiihr@ticaret.gov.tr |