Bu Destekle Ne Kazanırsın?

1. Bu Destekle Ne Kazanırsın?



Dünyanın herhangi bir yerinde kiraladığın ofis/irtibat
ofisi/ön tanı merkezine yönelik giderlerinin önemli bir
kısmı bizim tarafımızdan karşılanır.
Yararlanıcılar için %50/%60 oranında ve birim başına
sektöre göre değişen üst limitlerde 5 yıl boyunca masraflarını karşılıyoruz.

Bilmen Gerekenler

2. Bilmen Gerekenler

Karar’ın yayımlandığı tarihten önce açmış olduğun
birimler için de bu destekten yararlanabilirsin.

Yurt dışında düzenlenen kira sözleşmesi, ödeme belgeleri
ve yurt dışı birime ait belgelerin harcamanın yapıldığı
ülkede bulunan Ticaret Müşavirliği/Ataşeliği’ne
onaylatılması gerekmektedir.

Yurt dışında sana ait olan birimin adresi değiştiğinde yani
taşındığında da desteğin devam edebilmektedir.

Kimler Yararlanabilir?

3. Kimler Yararlanabilir
Sağlık Turizmi Şirketleri: Sağlık Turizmi aracılık faaliyetlerinde bulunan ve

Sağlık Turizmi Yetki Belgesi'ne sahip tüm şirketler desteklerden
faydanabilir.
Sağlık Kuruluşları: İlgili kamu kurumundan ruhsatlı, Sağlık 
Turizmi Yetki Belgesi'ne sahip tüm sağlık kuruluşları desteklerden
faydalabilir. (Hastaneler, klinikler, tıp merkezleri, bakım merkezleri v.s)
Bilişim Şirketleri: Yazılım, Mobil Uygulama, Bilgisayar Oyunu,
Bilişim Hizmetleri alanında faaliyet gösteren şirketler desteklerden
faydalabilir.
Film Yapımcısı Şirketler: Kültür ve Turizm Bakanlığından yapımcı belgesi
almış film şirketleri desteklerden faydalanabilir.
Film Dağıtımcısı Şirketler: Türk dizi ve filmlerini yurt dışında dağıtan
şirketler desteklerden faydalanabilir.

Fuarcılık Şirketleri:Ürün ya da hizmetlerin tanıtımı, pazar bulunabilmesi ve satın alınabilmesi, ticari ilişki kurulması ve geliştirilmesi için fiziki ve/veya sanal fuar organizasyonlarında fuarcılık hizmeti veren, Türkiye’de yerleşik şirketler ile diğer kurum ve kuruluşlar

Eğitim Kurumu: Türkiye'de yerleşik, Devlet Üniversiteleri, Vakıf Üniversiteleri ve Vakıf Meslek Yüksek Okulları ile Özel Öğretiim Kurumları desteklerden faydalanabilir.Eğitim Kurumu: Türkiye'de yerleşik, Devlet Üniversiteleri, Vakıf
Üniversiteleri ve Vakıf Meslek Yüksek Okulları ile Özel Öğretiim Kurumları desteklerden faydalanabilir.
Yönetim Danışmanlığı Şirketi: İşletme ve kuruluşlara; stratejik ve örgütsel planlama, finansal karar alma, pazarlama hedef ve politikaları,insan kaynakları politikaları oluşturulması, planlaması ve uygulanması, üretim ve kontrol planlaması, uluslararası ticaret ve yatırım konularının hukuki boyutu, marka ve patent konularında tavsiye, yönlendirme ve danışmanlık hizmeti sunarak faaliyet gösteren şirketler yararlanabilir.

Adım Adım Yurt Dışı Birim Desteği
Başvuru Belgeleri

5. Başvuru Belgeleri

1. Başvuru dilekçesi

2.      Birim Desteği Başvuru Formu 

3.      Banka onaylı ödeme belgesi

4.      Birimin açılması ve işletilmesine yönelik belge (varsa)

5.      Yurt dışı şirketin ortaklık yapısını gösteren belge*

6.      Yurt dışı şirketin tesciline ilişkin belge*

7.      Kira veya komisyon sözleşmesi*

8.      Yurt dışı birime ilişkin ana giriş ve birimin çeşitli bölümlerinden çekilmiş fotoğraflar*

9.      Talep edilebilecek diğer bilgi ve belgeler

 

* 5, 6, 7 ve 8 numaralı bilgi ve belgeler bir defaya mahsus olmak üzere, ilk başvuru sırasında gönderilir.



Daha Fazla Bilgi İçin Sana Kim Yardımcı Olabilir?

6. Daha Fazla Bilgi İçin Sana Kim Yardımcı Olabilir?








Sana 3 farklı şekilde yardımcı olabiliriz.

 

-Destekle ilgili genel soruların için çağrı merkezimiz:

0850 808 04 04

-Dosyanı inceleyecek kişilerin telefon numaraları:

Telefon numaraları için tıkla

-İstersen sorularını aşağıdaki mail adresine iletebilirsin:

uhtkurumsal@ticaret.gov.tr

İlgili mevzuatı indirmek için tıkla